Nieuwe logo van Venray Bloeit: Venray van dichtbij beleven met unieke fotolocaties

Nieuwe logo van Venray Bloeit: Venray van dichtbij beleven met unieke fotolocaties

Op vrijdag 12 oktober spot je op verschillende plekken in het centrum van Venray het nieuwe logo van Venray Bloeit in de vorm van tijdelijke krijtverf graffiti. Dit zijn de perfecte fotolocaties voor de mooiste plekjes in het Venrayse centrum. Mensen kunnen op het logo gaan staan en door middel van een pijl weten ze in welke richting ze de foto moeten nemen.

“Met het nieuwe logo laten we nog meer de unieke identiteit van Venray zien. In Venray is veel te beleven en dat mag nog meer worden uitgedragen”, zegt Andre Tonen, voorzitter van stichting Venray Bloeit. ‘Beleef het dichtbij’ is het vernieuwde concept van Venray Bloeit.

“Venray kent stadse levendigheid maar heeft ook een dorps karakter; alles is binnen handbereik. Je kunt er goed wonen, werken, ondernemen en recreëren. Ook voor shoppen, cultureel en culinair genieten met gastvrije mensen om je heen ben je in Venray aan het juiste adres.”, legt Andre Tonen uit.

Via social media kunnen mensen hun mooiste foto’s delen van de unieke fotolocaties in het Venrayse centrum. De drie deelnemers met de mooiste foto’s winnen een Happen & Trappen arrangement in Venray. De fotolocaties bevinden zich bij: het oude gemeenschapshuis, de kerk, de schouwburg, het oude postkantoor, het Henseniusbeeld, de waterpomp op de Grote Markt, de Borggraaf, de Engelse tuin en ’t Freulekeshuus. Op social media en de website van Venray Bloeit vinden mensen meer informatie over de winactie.

Venray Bloeit is opgericht om mensen en organisaties te helpen bij de promotie van activiteiten in Venray. De samenwerking tussen organisaties en inwoners vormt hierin de basis voor het succes. Venray Bloeit wil initiatieven uit de samenleving de ruimte geven want juist die maken Venray zo aantrekkelijk voor inwoners, bezoekers en ondernemers.